page contents

CikguMurni dot com

Tuesday 10 February 2015

Modul Baharu LINUS 2.0

Pada awal tahun 2015, saya telah dibekalkan modul LINUS 2.0 oleh Penyelaras LINUS sekolah saya, yang telah beliau perolehi daripada pihak PPD Jasin.

Berdasarkan pemerhatian saya, susun atur layout modul semakin menarik dengan warna-warninya serta telah digabungkan antara Jilid 1 dengan Jilid 2.

Bagi saya ia merupakan langkah terbaik menggabungkan Jilid 1 dengan Jilid 2 bagi memudahkan guru untuk menguruskan modul ini.

2 comments:

  1. Assalamualaikum cikgu...saya nak dapatkan modul linus 2.0 boleh tak sebab nak ajar anak saya
    Bagi tahun 1 dan tahun 2

    ReplyDelete
  2. Buku ni tak dijual. Ia dibekalkan oleh KPM dan digunakan di sekolah untuk murid yang mengikuti Program LINUS atau Pemulihan Khas.

    ReplyDelete